• Pozovite nas
    +387 61 633 988
  • Email
    kontakt@skippy.ba
  • Lokacija
    Pijačna 8, Stup, Sarajevo

Razvojne grupe

SKIPPY RAZVOJNE
GRUPE

Sva naša djeca su raspoređena u skladu sa dobi i razvojnim napretkom ili zaostatkom. Dijete koje biološki ima 3 godine, ali je dostiglo razvojnu dob četverogodišnjaka uvijek će biti poticano da pohađa program višeg razvoja, jer istraživanja pokazuju da djeca koja brže napreduju obično budu manje zainteresovana za školu, a razlog tome jednostavno leži u činjenici da im bude dosadno i nisu adekvatno stimulirana.

Razvojne grupe se popunjavaju u zavisnosti od djetetovog neurološkog razvoja.

Djeca se procjenjuju na osnovu toga koliko su jake njihove neurološke veze.

Djeca u ovom uzrastu vježbaju grube motoričke vještine, kao što je stiskanje, balansiranje, rukovanje predmetima i aktiviranje mišićnih grupa za daljnji razvoj.

Njihov mozak je veoma osjetljiv na emocionalne reakcije i oni uče razumjeti svoje emocije. Iz tog razloga prolazimo kroz strašnu fazu izljeva bijesa i prkosa. Djeca koja ne razumiju emocije obično reaguju impulsivno i agresivno jer se zbog njih osjećaju neprijatno”. Skippy ima za cilj naučiti djecu o emocijama, – šta one predstavljaju, zašto ih imamo, da ih je u redu imati – pozitivne i negativne emocije, te kako naučiti da ih kontrolišemo na načine koji nas čine produktivnijima.

Društvena privrženost je također ključna u ovoj dobnoj grupi, u kojoj djeca uče razlikovati ko im je važan i kome mogu vjerovati. Radimo s djecom na razvijanju društvenih vještina koje im grade samopouzdanje da se istaknu tokom njihovog razvoja u nezavisne osobe.

Moždani neuroni odgovorni za jezik i matematičke zadatke počinju da se brzo aktiviraju u ovoj dobnoj grupi. Skippy dozvoljava da djeca kroz igru razviju i usklade ove neurone dok se oni biološki sinhroniziraju. Što su neurološke veze jače, to je lakše naučiti nove zadatke vezane za jezik i matematiku.

Neuroni odgovorni za vid također su vrlo aktivni u ovoj fazi, što znači da njihove sposobnosti vizuelnog raspoznavanja jačaju.

Djeca u ovom uzrastu počinju razumijevati sebe. Ko su oni, za šta su sposobni, šta mogu ostvarit te koliko neovisnosti mogu postići.